magical world

21:33 Zuzu Here 5 Comments


W końcu zebrałam się do publikacji bajecznie pięknych zdjęć z sesji zrealizowanej wraz z Szymonem Wiatrem. Zapraszam Was serdecznie do zapoznania się z jego portfolio, które robi niesamowite wrażenie! :) Chciałabym umieć robić takie zdjęcia! Niestety moje umiejętności ograniczają się do poprawnego ustawienia parametrów w aparacie, bo raczej sprawnego oka fotografa nie posiadam :) Ale staram się! To się chyba choć troszkę liczy? :)

Wiem, że outfit raczej nie na aktualną pogodę za oknem, ale spokojnie, jeszcze tylko ... milion miesięcy i znowu będzie ciepło... :) Za to przy oglądaniu można się rozmarzyć i wrócić do tych pięknych słonecznych dni wakacji. Które trwają ZAWSZE-ZA-KRÓTKO.

Sukienka pochodzi ze strony ZAFUL, a tu znajdziecie bezpośredni do niej link KLIK
I jak przy sukience z tego wpisu Beautiful city i tym razem się nie zawiodłam :) Bo uwielbiam tę sukienkę! Co prawda znajomi się ze mnie śmieją, że wyglądam jak szamanka łamane na hipiska i czerpię energię z roślin, ale mnie to w ogóle nie przeszkadza bo ma cudowne rozkloszowane rękawy i wielkie wycięcie na nogę (i to jest takie HOT, przynajmniej ja się czuję z tym sexy :P)

A co Wy sądzicie o takich klimatach? :) Zapraszam do podzielenia się swoją opinią w komentarzach!


5 komentarzy: