Bomber jacket

20:59 Zuzu Here 7 Comments



Sporo mam ostatnio motywacji do tworzenia nowych stylizacji (nawet nie czuję kiedy sobie rymuję) i bardzo się z tego cieszę, że dodaję tutaj kolejne wpisy (stosunkowo często jak-na-mnie). Uwielbiam śledzić Wasz feedback, bo właśnie to stanowi największą siłę dla twórcy. Również mój profil na Instagramie próbuję doprowadzić do kompozycyjnego ideału :P co wbrew pozorom nie jest łatwe, aby każde zdjęcie pasowało do reszty! Dlatego serdecznie Was tam zapraszam, bo to moje swoiste małe dzieciątko, o które bardzo dbam i jestem z niego dumna. Po tych wszystkich latach prowadzenia bloga i życia w Internecie wyrobiłam sobie w końcu specyficzne poczucie estetyki. Dokładnie wiem co mi się podoba i do czego dążę, jednocześnie też zauważyłam większe zainteresowanie z Waszej strony tym co robię i nie posiadam się z radości, że to co tutaj publikuję ma swoich odbiorców :)

Bomberka z dzisiejszych zdjęć pochodzi ze sklepu Gamiss i jest dwustronna! Genialne rozwiązanie :) poza tym haft nie jest drukowany tylko wyszyty, także wielki plus, bo wygląda to bardzo fajnie.  

Uwielbiam tę sesję! Zdjęcia wyszły mega, a ochroniarze mieli ze mnie niezły ubaw :D Ale czego się nie robi dla kariery! Także tak. . . :)

Buziaki :)



Bomber jacket -  Gamiss
Dress - H&M
Boots - Deichmann
Watch - Pape Jeans

zBLOGowani.pl


7 komentarzy:

  1. śliczna bomberka :-)

    zaobserwowane ! :-)

    Stylpasja

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna stylizacja, posiadasz niesamowity gust.
    Fajne połączenie z obcasami.
    Udostępnie twoją stylizacje na moim blogu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, zdjęcia i stylizacja na wielki plus :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bomber ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bomber jacket + hafty = bomba modowa!

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń